פורום לימודי תקשורת

בהנהלת: שרון אשכנזי  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום הינה לסייע, לייעץ ולתת מענה לשאלות, כמו גם לשמש מקום מפגש למתעניינים בלימודים גבוהים בתחום התקשורת. כולם מוזמנים להשתתף (לרבות סטודנטים בהווה) בתקווה כי יחד, נוכל לספק ידע, מידע ומענה לשאלות
 
שרון אשכנזי

הפורום מנוהל ע"י שרון אשכנזי, בוגרת בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ויועצת בכירה בבית הספר לתקשורת של המכללה למינהל.

 
רחלי | 15:43  26/04/09
שלום לכם, לאחר התלבטויות רבות אני כנראה אלך ללמוד ניהול ותקשורת במכללת רמת גן זה לאחר ששום דבר אחר לא ממש עניין אותי, רציתי לדעת מה בדיוק אפשר חעשות עם התואר הזה? אילו עבודות לדוגמא? (למי שירצה לדעת כמובן שאני שואפתץ להגיע גבוה בס"ד) ואם יש למישהו עצה לגבי התואר הזה בכלל אם הוא כדאי או לא? אני ממש אשמח לכל תשובה כי זה ממש חשוב לי. תודה!
רחלי | 16:03  30/04/09
שרון אשכנזי | 10:42  03/05/09
שלום רחלי לא הבנתי מה חלקו של תחום התקשורת בתואר? האם מדובר בקורסים ספורים בלבד והדגש הוא על הניהול? האם את מתכננת לעבוד בתעשיית התקשורת? בכל מקרה התואר של מכללת ר"ג הוא עיוני ומי שרוצה לעבוד בתעשיית התקשורת עדיף שיבחר בתוכנית מעשית יותר. שרון
רחלי | 13:53  03/05/09
מדובר בתואר של ניהול ותואר של תקשורת אלו לא קורסים בודדים אלא תואר. דבר שני, אני רוצה ללמוד את התואר הזה בגלל שהוא מעניין ואני אוהבת את התחום אבל אין לי בהכרח שאיפה ללכת לעבוד בתעשיית התקשורת, אז אם זה ככה במה נניח אפשר לעבוד?
מכללה די בינונית ולא מוכרת בכלל, יש לי חבר שלמד שם ועזב אחרי סמסטר כי הוא אמר שהלימודים ממש שכונה ורוב המרצים משעממים ולא מובנים. אני ממליץ לך לבדוק במקומות אחרים.
אני רוצה לדעת מה למשל אפשר לעשות עם התואר הזה? אפשר נניח להיות מנהלת בכל מקום בכל תחום או בגלל שזה לימודי ניהול ותקשורת זה מגביל אותי לתחום התקשורת בלבד במקומות עבודה? בבקשה תעני לי כי אני כבר אובדת עצות.
אני ממליץ לך לבדוק שוב לגהי עוד מכללות.
סגור