פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום רב לכולם.. סיימתי תואר ראשון במדעי החיים בבר אילן וכרגע אני עובד בחברת תרופות כנציג רפואי או יותר נכון כסוכן מכירות. ברצוני ללמוד תואר שני במנהל עסקים בדגש על שיווק, מכיוון שאין לי זמן (חשק) לעשות GMAT ההתלבטות שלי כרגע היא בין המסלול במכללת רופין למכללה למנהל. ברצוני לשמוע את דעתכם על שני המסלולים ומה המועדף ועד כמה בתחום שלי, תחום הפארמה, ולאו דווקא העולם העסקי גרידא תהיה השפעה לתואר זה ממכללה כזאת או אחרת. או שדווקא הניסון התעסוקתי יהיה קריטי יותר. המון המון תודה מראש. חיים.
שלום בתור מנהלת פורום איני יכולה להמליץ לך על מוסד כזה או אחר, אשאיר זאת לחברי הפורום. על מנת להתפתח בעולם התעסוקה השילוב הטוב ביותר הוא ללמוד במוסד מוערך ולשלב עבודה תוך כדי ,וכך לצבור ניסיון רלוונטי לתחום השיווק שבו אתה מעוניין לעסוק. השילוב הוא חשוב, ולטעמי לא מומלץ להסתפק באחד בלבד. בהצלחה
הי חיים, לצערי לא הוכל להשוות בין רופין למכללה למינהל כיוון שלא למדתי בשניהם, אז כמובן שהתייחס למקום בו עשיתי את ה- MBA שלי. אני בוגר של המכללה למינהל, בהתמחות שיווק. במהלך התואר ( אם אתה רוצה בכך כמובן) קיימו פגישות אינטימיות עם מנהלים מובילים בתחום, היו קורסים תאורטיים כמובן, אך גם המון מעשיים. אני באמת מרגיש כי יצאתי מעושר בידע שימושי בסוף התואר. מעבר לכך, המכללה דואגת לבוגרייה.. מארגנים כנסים ופגישות מחזוריות, שמאד תורמות לנחיתה על עבודות טובות. בסופו של יום, אני יצאתי מסופק מאד מהתואר. בנוגע לתחום הפארמה, איני מיודע מספיק בנושא, אך שיווק הוא שיווק. בהצלחה בעתיד, איציק.
תודה רבה רבה.
היי חיים, אני עכשיו מסיימת תואר ראשון בביוטכנולוגיה בבר אילן וגם אני מתעניינת בMBA עם התמחות בשיווק. עם תואר ראשון במדעי החיים אתה יכול להתקבל לבן גוריון בלי GMAT אם יש לך ממוצע 82. או לאריאל- אם יש לך ממוצע 80. מתוך סקרנות- לאיזה תפקידים אתה מכוון עם התואר השני? כלומר באיזו משרה תרצה לעבוד שתשלב את תחום הפארמה עם שיווק? -ענבל- בהצלחה!
סגור