פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
פלוני אלמוני | 14:27  03/01/12
שלום, הנני בוגר מדעי המחשב BSC בעל ממוצע 80 (מאזור השרון) מעוניין ללמוד תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון במכללה באזור השרון/המרכז אשמח לדעת באיזה מכללה אתם ממליצים ללמוד אני שם דגש על : האם יש אפשרות לשלב משרה מלאה במהלך הלימודים ?! האם יש מאגר בחינות + פתרונות משנים קודמות ? האם המרצה מפרסם פתרונות מסודרים של עבודת בית לטובת הלמידה של הסטודנט ! כמה קורסים יש כל סמסטר ? (האם הוא פחות מ-5 קורסים ?!) אשמח לקבל תגובות בנדון
שרונה קרני | 13:59  04/01/12
שלום: איני יכולה להמליץ לך על מוסד כזה או אחר , אני משאירה זאת לחברי הפורום. בדרך כלל לימודי תואר שני במנהל עסקים הם בשעות הערב ושישי וכן מאפשרים עבודה במשרה מלאה. לגבי שאר שאלותיך לכל מוסד לימודים מדיניות שונה, אנא פנה למוסדות השונים לברר זאת. בהצלחה
באיזור השרון אני ממליץ לך על המרכז האוניברסיטאי אריאל ועל המכללת האקדמית נתניה. בשני המקומות ניתן לשלב עם משרה מלאה, ושניהם עם שם נכבד באקדמיה יחד עם זאת יש כמה הבדלים באריאל שכר הלימוד אוניברסיטאי כ-28 אלף לתואר ובנתניה השכר לימוד גבוה יותר כ-53 אלף ההבדל נעוף בכך שאריאל מתוקצבת כמו האוניברסיטאות ונתניה היא מוסד פרטי. המרכז האוניברסיטאי אריאל עתיד בשנה הנוכחית להפוך לאוניברסיטה ובתואר שני במנהל עסקים מקיים שיתוף פעולה עם אוניברסיטת טורונטו והסטודנטים משתפים פעולה בפתיחת עסקים עם הסטודנטים לתואר שני בטורונטו. ובמכללה האקדמית נתיה יש חדר עסקאות מקוון ויש אפשרות לסמסטר מרוכז בסין. המון בהצלחה!!! ממליץ על שני המוסדות בחום!!! עם מרצים מהשורה הראשונה!
סגור