פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ודים | 20:17  17/08/10
שלום רב, קודם כל אני מבקש מכל מיני נציגי שיווק של מכללות לא לענות להודעה הזו, אני מריח אתכם מקילומטרים. רצוי שמנהל הפורום יענה. אני מעוניין ללמוד במסלול דו חוגי של כלכלה ותקשורת במכללת אריאל אך המסלוליים הדו חוגיים שלהם, לפי מה שהבנתי, מאושרים רק ע"י מל"ג איו"ש ולא ע"י מל"ג ירושלים. וכעת לשאלתי- מה זה אומר מבחינת הדיפלומה שאקבל בסוף התואר? האם אקבל דיפלומת תואר ראשון בכלכלה ותקשורת כמו שמקבלים בכל מוסד אחר, האם המסלול הזה מוכר בשוק העבודה והאם אקבל עליו נקודות זיכוי ממס הכנסה ככל בוגר תואר ראשון או שאי ההכרה ממל"ג ירושלים מונעת ממני לקבל נקודות זיכוי אלה. אכן שאלותיי מסובכות מעט מן השאלות הרגילות שמועלות כאן בפורום, אך אני מקווה שמנהל הפורום או בוגר תואר דו חוגי אחר מאריאל (לא נציג שיווק) יוכל לענות לי בדיוק ובאובייקטיביות. מודה לכם מקרב לב, ודים.
עדי | 15:12  19/08/10
סיימתי שנה שעברה את הלימודים באריאל (תואר במדעי ההתנהגות) והתואר הזה מוכר בדיוק כמו כל תואר אחר. קיבלתי תעודה יפה, קיבלתי את הנקודות זיכוי של מס הכנסה ואפילו התקבלתי איתה לתואר שני (ייעוץ ארגוני באונ' ת"א) בקיצור - אתה יכול להיות רגוע, תואר מוכר זה תואר מוכר.
ודים | 16:51  19/08/10
את קראת את ההודעה בכלל? אני שאלתי לגבי תואר לא מוכר. מדעי ההתנהגות זה מוכר... בוקר טוב
טרבולסקי חמדי | 11:16  06/09/10
שלום ודים, אלו שאלות שעלייך להפנות למכללה באריאל ולבדוק היטב לפנ שאתה מתחיל ללמוד. בהצלחה ושנה טובה, אשמח שתעדכן אותנו.
מה הם תנאי קבלה ללימוד במסלול דו חוגי של כלכלה ותקשורת במכללת אריאל ?
סגור