פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
לחמדי, וחברי הפורום, שלום רב ! לאחרונה אני מתעניין בלימודי כלכלה \ מנהל עסקים. שמעתי וקראתי באינטרנט על מסלולים דו חוגיים של כלכלה ומנהל עסקים, כמו כן גם מסלולים חד חוגיים. לא כל כך הבנתי את ההבדל בין המסלולים. מסלול דו חוגי = תואר במנהל עסקים + תואר בכלכלה? כלומר כל תואר הוא בנפרד? מסלול חד חוגי = תואר בכלכלה ומנהל עסקים כתואר משולב ביחד? בבקשה תגידו לי אם אני צודק, ואם אני טועה תתקנו אותי :) כמו כן בכל מיני אתרים רשום כי ניתן ללמוד כלכלה ומנהל עסקים באונירסיטאות השונות, אך בדקתי באתרי האונבריסטאות עצמן, ולא ראיתי מסלול כזה. ידוע לכם על אוניברסיטאות שמשלבות לימודי כלכלה ומנהל עסקים? או כלכלה \ מנהל עסקים עם עוד מקצוע נוסף? תודה רבה על העזרה !
טרבולסקי חמדי | 12:22  09/08/10
שלום יונתן, תואר דו חוגי הינו תואר המשלב שני חוגים דוגמאת: מינהל עסקים ומשפטיםאו כלכלה ומינהל עסקים. תואר חד חוגי הינו תואר עם חוג אחד בלבד לדוגמא: מינהל עסקים, בדר"כ בחד חוגי ישנה התמחות - כלומר תואר חד חוגי במינהל עסקים בהתמחות מימון. מקווה שהייתי ברורה.
סגור