פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שחר | 19:38  09/05/10
שלום רב, אני מתלבט בין תואר ראשון לשני, אבל להלן הדילמה שלי- 1. תואר ראשון- אני מתלבט בין כלכלה/ניהול. במסלול דו חוגי. ( עדיפות למדעי המדינה- כי אני כבר בוגר תואר ראשון ובונה על זה שיכירו לי בתואר שעשיתי והכלכלה או הניהול רק ישלימו לי- האם זה אפשרי?) 2. תואר שני- מנהל עסקים, השאלה היא האם יש בכלל טעם לעשות תואר שני במנהל עסקים בזמן שיש לי ניסיון מקצועי רק במכירות? ותואר ראשון שהוא לא כ"כ פרקטי. מקווה שהצלחתי להעביר את הדילמה שלי. אודה על כל עזרה
טרבולסקי חמדי | 10:47  11/05/10
שלום שחר, אם הנך בעל תואר ראשון יש לך אפשרות להמשיך לתואר שני MBA במינהל עסקים, כמובן שיהיה עלייך לעמוד גם בלימודי ההשלמה היות והנך מגיע מתואר במדעי המדינה. נראה לי נכון יותר להמשיך לתואר שניMBA/ בהצלחה.
ללא שם | 14:01  12/05/10
בס"ד לפי מה שהבנתי ממך אתה רוצה ללכת ישר לעשות תואר שני , זה אפשרי ? לעשות תואר שני בלי בכלל לגשת לתואר הראשון ?
יעל | 11:44  08/07/10
אתה יכול לעשות מסלול מזורז לתואר שני, כלומר תואר ראשון ותואר שני ביחד. ב4 שנים בערך, כמובן שזה תלוי במה אתה עושה תואר. יש כאלה שאורכים יותר זמן.
שחר שלום, אם תבדוק את השוק (מודעות דרושים וכו') תוכל לראות שהתואר הכי נדרש כיום הוא MBA. התמחות בשיווק תקנה לך כלים ויתרון שאף אותו המעסיקים מחפשים. בתואר השני הכוונה היא לרכוש מיומנויות הרלוונטיות לכל תחום בו תבחר להתפתח. בנוגע להשלמות – לא בכל תכניות ה MBA נדרשות השלמות ו/או GMAT. ואל תמעיט בערכו של ניסיון במכירות. מה, זה לא עסקים? :-) בהצלחה שלומית אגוזי סגנית מנהל MBA מכללת רמת גן http://www.rgc.co.il
סגור