פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
יחי | 16:23  22/03/10
שלום רב אני מתעניין בלימודי כלכלה ומנהל עסקים אבל הזהירו אותי שמדובר בלימודים מאד תיאורטיים ושעד שלא מתחילים לעסוק בתחום לא נוגעים בצד המעשי אשמח לתובנות והמלצות בנושא וגם להמלצות על מקומות שכדאי ללמוד בהם תודה
טרבולסקי חמדי | 11:58  23/03/10
שלום יחי, מינהל עסקים אינו תחום תיאורטי ואף תהפוך הוא, זהו תחום מאוד מעשי ופרקטי. ישנם קורסים תיאורתיים בכלכלה לדוגמא, אך מרבית הקורסים הם פרקטיים. בהצלחה.
יונית | 17:48  23/03/10
ידוע שהאוניברסיטאות דולגלות בלימודים שהם יותר תיאורטיים ופחות מעשיים (לפחות בתואר ראשון) ומכללות כמו המכללה למנהל, הקריה האקדמית אונו, הבינתחומי (ואולי יש עוד...)שמות גם דגש רב על המעשי. אני יכולה לספר לך שזה היה אחד השיקולים העיקריים שלי בבחירת מקום הלימודים אני לומדת בקריה האקדמית אונו ואני יכולה לספר לך שבעיקר משנה ב' ואילך הלימודים משלבים די הרבה פעילויות מעשיות, אפילו יש לנו "חדר עסקאות" המדמה חדר עסקאות אמיתי ויש גם כל מיני שיתופי פעולה עם חברות וארגונים
ירון | 11:06  24/03/10
אהלן יחי. שמי ירון ואני סטודנט בשנה שניה במרכז הבינתחומי בהרצליה - מנהל עסקים. כמו בכל תואר - גם במנהל עסקים יש מספר קורסים תיאורטיים שהם בעיקר מבואות: מיקרו כלכלה, מאקרו כלכלה ועוד מספר מסוים של קורסים. עם זאת, החל מהשנה השניה יש לך אפשרויות לקחת אצלינו חלק במגוון פעילויות בתחום המעשי, וגם הקורסים הופכים יותר לת'כלס (דוגמת ניהול משאבי אנוש והתנהגות ארגונית) ומועברים על ידי אנשים מהתעשיה ומקרים מהחיים. מה אפשר לעשות אצלינו? דבר ראשון - אתה בוחר כבר בשנה השניה התמחות בשיווק, מימון או מערכות מידע, ואם תהיה ממש טוב יש התמחות ביזמות. בהתמחות שיווק תלמד אחלה קורסים שמכינים אותך להתעסק בעולם השיווק אחרי הלימודים, ויש הרבה קורסים פרקטיים שבהם אתה נדרש לבצע פרוייקטים עבור חברות אמיתיות דוגמת לוריאל ומרצדס. אני אישית נמצא בהתמחות הזו. בהתמחות מימון אפשר לקחת קורס בייעוץ השקעות - פרוייקט שרץ כבר כמה שנים בשיתוף בית השקעות מוביל בישראל, קורס שמכין אותך לקראת עבודה בתחום והוא לגמרי לגמרי מעשי ולא תיאורטי. אתה משקיע כסף שנמצא בקרן תרומות שנמצאת בקופת הבינתחומי , וכל הרווחים על הקרן הולכים למלגות לסטודנטים מעוטי יכולת - פרוייקט שמשלב עזרה לקהילה וידע מקצועי לך ונקרא "עתיד משותף" ואתה מוזמן לחפשו באינטרנט. בהתמחות מערכות מידע אתה לומד לאפיין מערכות מידע לארגונים ("מנתח מערכות") ברמת המאקרו כדי שאחר כך תוכניתנים יבנו אותה - גם התמחות מאוד פרקטית. התמחות הדגל היא ההתמחות ביזמות שבה אתה ממש בונה מיזם עיסקי אמיתי לכל דבר בשנה האחרונה ללימודים שלך , עובר סדנאות מקצועיות ומקבל אינסוף פידבקים. כמו כן, יש לנו מועדון יזמות במרכז הבינתחומי שניתן להעזר בשירותיו אם יש לך רעיון להקמת עסק, יש להם גם אחלה סדנאות העשרה בתחום והרצאות והכל חינם אין כסף שזה ערך מוסף מטורף שיש בבינתחומי!!! אם אתה בקטע של בינלאומיות - יש אצלינו גם מסלול בינלאומי בו לומדים מנהל עסקים באנגלית ויש שם הרבה סטודנטים מחו"ל שזה אחלה נטוורקינג לעתיד. בקיצור - אם אתה מחפש ערך מוסף מעבר לתיאוריה בוא לבינתחומי :-)
אינה | 11:36  15/07/10
שממה שאני הבנתי גם במכללות אחרות יש בערך את אותו הדבר.. ממיטב הדברים ששמעתי.. אבל זה לא משנה, הייתי רוצה לדעת דשווקא לגבי הכניסה לעבודה לאחר מכן.. איך יותר קל לי להכנס להשמת מנהלים? מאיזו התמחות?
סגור