פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
היי, קוראים לי אביטל אני בת 22 מזה הרבה זמן אני רוצה להירשם ללימודים אקדמאיים במוסדות השונים אך דבר אחד עוצר מבעדי וזו העובדה לנוכח המצב - אין לי בגרות מלאה...עברתי את כל מבחניי התיכון וחסר לי מקצוע חובה אחד - מתמטיקה עברתי קורס להשלמת בגרויות ונכשלתי שוב,אני על סף ייאוש...וחבל לי על זמן יקר... הייתי רוצה לדעת אם יש מכללה שהיא באזור המרכז\שרון אשר מוכנה לקבל לאחר ראיון אישי בדיקת מוטיבציה ונתונים כאלה ואחרים את האופציה להתקבל מבלי להיות מותנת במבחן פסיכומטרי ובגרות מלאה. על אחת כמה וכמה שהשאיפה היא ללימודים אומניים.
ציפי | 08:10  25/02/10
הי אביטל, תמיד יש את האוניברסיטה הפתוחה שאינה מתנה את הקבלה ללימודים בהצגת נתוני מבחן פסיכומטרי או ציוני הבגרויות. מה לעשות שהיום התחרות על כל מקום באוניברסיטאות ובמכללות המוכרות גדולה ויש צורך באמצעי סינון. את צודקת כשאת אומרת שאת לא רוצה לבזבז זמן וכבר להתחיל ללמוד בלי לחזור אחורה להשלים דברים ואכן יש לך אפשרות כזו אם היא מתאימה לך. בהצלחה!
שלום אביטל, בהחלט שיש לך אפשרות ללמוד באוניברסיטה הפתוחה. אני מצרפת לך קישור. בהצלחה.
סגור