פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, רציתי לדעת אם צריך ראש מתמטי כדי ללמוד מנהל עסקים? ואם עושים תואר ראשון במנהל עסקים באונ' הפתוחה אפשר להמשיך לתואר שני במכללה-אוניברסיטה אחרת גם בלי פסיכומטרי?(מהו משך זמן הלימוד של התואר השני). והאם קשה לעשות תואר במנהל עסקים באונ' הפתוחה? סליחה על כל השאלות, תודה ויום-טוב.
טרבולסקי חמדי | 13:39  22/09/09
שלום נטלי, כדי ללמוד מינהל עסקים צריך לא לפחד ממתמטיקה וצריך רצון ומוטיבציה להשקיע ולתרגל! בעל תואר ראשון מאוניברסיטה הפתוחה יכול להמשיך לתואר שני MBA במינהל עסקים במכללה או באוניברסיטה. תנאי הקבלה לתואר שני MBA דורשים תואר ראשון בממוצע מסויים ולעיתים GMAT. (אין צורך בפסיכומטרי). לימודים באוניברסיטה הפתוחה נחשבים לקשיים ומצריכים לימוד עצמי ומשמעת עצמאית . בהצלחה.
אפרת | 16:02  22/09/09
היי נטלי, תראי, שום דבר לא יכול להכשל אם משקיעים בזה מספיק עבודה. קחי אותי לדוגמא, לי אין מה שאת קוראת לו "ראש מתמטי", אבל אני שומרת על ממוצע יפה מאוד, פשוט כי אני משקיעה הרבה בלימודים וזה חשוב לי. אני למדתי בקריה האקדמית אונו, ואם חשוב לך שיבואו לקראתך במובן הזה, כדאי שתשקלי ברצינות מאוד ללמוד שם גם כי התמיכה שאת מקבלת היא עצומה ומשמעותית מאוד. ממליצה לך מאוד לנסות. בהצלחה!
דין | 09:48  20/10/09
האם לימודי מנהל עסקים זה סוג של לימודי הנהלת חשבונות? התאמות בנקים? יתרות מאזניות ותוצאתיות, חובה וזכות?
סגור