פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום אנשים בשעה טובה החלטתי להמשיך לתואר 2 עסקים. למרות השחיקה הכלכלית אני כנראה מתחיל במכללה למינהל. כמה שאלות: 1.יש במכללה למינהל מסלולים רבים לMBA עסקים בינהן התמחויות וחטיבות בMBA הכללי. אני הולך לכיון של MBA עם חטיבה של מערכות מידע , האם יש לזה נחיתות מסוימת לעומת התמחות לדוגמא מימון מבחינת התעודה? 2.אם אתם יכולים להמליץ על מרצים שאליהם שווה יותר להגיע. 3.מה רמת הקושי בתואר שם? 4.אני בא מתואר ראשון ניהולי(מערכות בריאות) והגשתי בקשה לפטורים חלקן התקבלו וחלקן נדחו למרות שאלו כמעט אחד לאחד מבחינת החומר , האם אפשר לערער על החלטות כאלה ואם כן מה הדרך?. בתודה על תשובות שיהיה אחלה יום
אורית | 15:07  28/07/09
שלום לך אני סטודנטית במסלול האקדמי המכללה למנהל, התעודה שתקבל בסיום התוא היא MBA התעודה זהה בכל המסלולים ובנספח מופיעה החטיבה שבחרת. מבחינת הלימודים יש חובת נוכחות של 80% וברוב הקורסים יש עבודה ובחינה, המסלול מאוד גמיש ובהחלט משתלב עם עבודה במשרה מלאה. במידה ואתה חושב שמגיעים לך פטורים נוספים, ניתן להגיש סילבוסים ויבדקו שוב את הנושא. בכל מקרה ניתן לפנות לייעוץ בכל שאלה. אני ממליצה מאוד על הלימודים. שיהיה בהצלחה.
סגור