פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלומי | 02:46  17/07/09
שלום, אני מתעניין בלימודי MBA סיימתי בימים אלה BA בממוצע 93 ואין לי כח לעשות GMAT התחלתי לחפש בכמה אוניברסיטאות אך רובן מבקשות GMAT. האם כדאי ללמוד במכללת רמת גן במסלול של הריוט ואט? ממה שקראתי זה אמור להיות אחלה מסלול... מה זה בעצם אומר שזה לא מוכר? זה משנה לי? (אם הייתי בא עם תואר שני מהרוורד או ייל זה גם היה נחשב לנחות ולא מוכר?!) האם המוסד לא נחשב לטוב? (בכל זאת הוא ממוקם דיי גבוה בדרוג העולמי...) האם עדיף לי ללמוד בפתוחה? או במכללה? אני לא יודע למה אבל משהו מריח לי ברמת גן קצת "פישי" כי אין להם דרישות גבוהות, אין להם מטלות קשות במיוחד ממה שאני קורא מסביב ויש שם 9 קורסים נרחבים לתואר שני וזהו... זה נראה לי קצת מוזר שהם מציעים תואר שאמור להיות נחשב ויוקרתי בדרישות נמוכות.. תודה מראש על כל תשובה
טרבולסקי חמדי | 10:45  19/07/09
שלום שלומי, ע"פ המועצה להשכלה גבוהה תארים המוענקים ללומדים בשלוחות מוסדות להשכלה גבוהה מחו"ל הנם תארים של מוסד האם מחו"ל ואינם תארים מוכרים כהגדרתם בחוק המועצה להשכלה גבוהה התשי"ח – 1958. אין בהענקת רשיון לשלוחות משום הכרה של המועצה להשכלה גבוהה בשלוחה כמוסד מוכר להשכלה גבוהה או משום הסמכתה להעניק תארים מוכרים כמשמעותם בחוק המועצה להשכלה גבוהה. מכאן, שתואר הנלמד בשלוחה, הוא תואר שאינו מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה. אני ממליצה לדבר עם בוגרי התוכנית ברמת גן ורק אז להחליט. בהצלחה.
ראם בן יוסף | 12:45  21/07/09
שלום, אני סיימתי את לימודי התואר השני במכללת רמת גן לפני שנתיים בערך. מאד הייתי מרוצה מהסגל של התוכנית והתכנים. ממליץ בחום. היום אני עובד בחברת תרופות בתפקיד ניהולי בכיר וקודמתי על בסיס לימודי התואר השני.
סיגל כהן | 14:35  21/07/09
הי שלומי, הייתי אצלהם לפגישה אחרי שחברה שסיימה שם שלחה אותי. אני יודעת שהתואר מוכר לה למשכורת ואין לה בעיה. הם לא דורשים GMAT כי כל הבחינות מחו"ל או משהו כזה. אני דווקא התרשמתי לטובה. לא ראיתי שום דבר "פישי". סיגל
דן | 00:10  27/07/09
הי שלומי, אני סיימתי שבוע שעבר MBA במכללה למנהל, ומאד אהבתי את הלימודים שם. הרמה המקצועית גבוהה, ויש מגוון קורסי בחירה שנחשבים "סקסיים" בחוץ- כמו SAP או גישור וכיו"ב. אני חושב שעם הממוצע שלך אתה לא חייב GMAT, דבר שם עם הייעוץ אקדמי, 9634430 בהצלחה!
סגור