פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
היי, אשמח לדעת מה תנאי הקבלה לתואר שני במנהל עסקים בתוכנית לחשבונאים של אוניברסיטת ת"א. תודה,
שלום דן, תנאי הרישום לתואר שני במינהל עסקים לחשבונאים, באוניברסיטת ת"א: 1. רשאים להגיש מועמדותם בעלי תואר "בוגר אוניברסיטה" בחשבונאות בציון סופי שאיננו נמוךמ- 75 שסיימו שנת השלמה בחשבונאות, ואשר סיימו לימודיהם לתואר משנת תשנ"ט (1999) ואילך. 2. על המועמדים לתכנית לא חלה חובת עמידה בבחינת ה- GMAT . 3. על-פי שיקולי ועדת הקבלה יידרשו המועמדים לעבור ראיון אישי. בהצלחה.
רונית | 18:13  16/06/09
אני מניחה שלמדת חשבונאות... האם אתה ממליץ על הלימודים? אני מתלבטת בין זה לבין מנהל עסקים תואר שני- מימון ואולי גם אשלים לימודי כלכלה מתואר ראשון... אני יודעת שחשבו' לכאורה נחשב יותר, השאלה איך השכר בין רו"ח לבין כלכלה ומנהל עסקים?
דן | 23:15  17/06/09
היי רונית, מגוון התפקידים לתחומים הללו הינו שונה ולכן איני יודע מה מצב השכר לבוגרי כלכלה או מימון. הלימודים עצמם אינם קלים והמסלול ארוך יחסית (שלוש וחצי שנים לתואר ראשון, שנה נוספת -שנת השלמה ושנתיים התמחות). אולם יש לו ביקוש רב בשוק. בהצלחה :) דן
סגור