פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום, יש לי תואר ראשון שאינו בתחום של מנהל עסקים וניסיון ניהולי של למעלה מ- 7 שנים. בימים אלה ברצוני להרשם ללמודי ה- MBA ואני מתלבטת בין התכניות השונות: MBA של המרכז הבינתחומי EMBA של אונ' ת"א (הבעייה שם היא לימודים ביום בימי חמישי) EMBA של בר אילן (הבעייה שם היא לימודים ביום בימי חמישי) EMBA של המכללה למנהל MBA ברופין MBA בקריה האקדמית קרית אונו MBA במרכז פרס MBA במרכז ללימודים אקדמיים אני מעדיפה את תכנית הלימודים למנהלים שכן בתכניות הרגילות של האונ' בד"כ לומדים סטודנטים שרק סיימו את התואר הראשון ואין להם ניסיון מעשי. (פרט לתכנית של הבינתחומי המחייבת ניסיון מעשי של לפחות 3 שנים). אשמח לחוות דעתכם לגבי דירוג רמת התכניות המוצעות.
יעל צבר | 12:13  17/05/09
שלום, בדירוג שערך כלכליסט, דורג המרכז הבינתחומי הרצליה במקום השני, לאחר אוניברסיטת ת"א. בדירוג שביעות הרצון של בוגרי ה-MBA נמצא המרכז הבינתחומי הרצליה במקום הראשון. לפרטים נוספים על תואר שני במנהל עסקים
והכי טוב בשיווק עצמי. אני מכיר את התוכניות גם שם וגם במוסדות אחרים ואין שום הבדל חוץ מהלוגו.
אני רואה שאת מתלבטת בין לא מעט מסלולים לתוכנית ה-M.B.A, כבוגר תכנית ה-M.B.A במכללה האקדמית נתניה, אני יכול להמליץ לך בחום לבחון את התוכנית הנ"ל,מדובר על תוכנית איכותית מאד מבחינה אקדמית ואיתי בכיתה למדו סמנכ"לים ומנכ"לים ממגוון חברות וארגונים במשק. דוג': סמנכ"ל הרגולציה של חב' מירס,מנהל השיווק של אגד ועוד רבים וטובים.
לא מוצא את הפורום MBA החדש . יש קישור ?
אורית | 15:02  08/07/09
שלום כסטודנטית לתואר שני במנע"ס במסלול מנהלים במכללה למנהל, אני יכולה לספר לך שהתואר מאוד ישומי ופרקטי, לומדים במסלול אנשים עם ניסיון ניהולי בכיר, היחס הוא אישי. המסלול מאוד מומלץ.
סגור