פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
שלום אני סיימתי תואר ראשון במדעי המדינה ואני מתלבט במה להמשיך ללמוד חשבתי על מנע"ס אני יודע שזה תואר כללי שכל אחד יכול ללמוד מכל תחום ושהוא לא מקנה מקצוע פרקטי , השאלה מה בכל זאת יקנה לי התואר אילו כלים יהיו בידי במה אוכל לעסוק? שאלה נוספת האם ניתן להמשיך לתואר דוקטורט עם תואר שני במנע"ס? אם כן באילותחומים והיכן? תודה
גידי | 12:42  27/11/06
יניב | 15:10  30/11/06
זו השאלה- ועל פיה נמדד היתרון שיקנה לך MBA בשוק העבודה, וכמו כן גם דוקטורט...
מנהלת הפורום | 10:25  03/12/06
בוקר טוב גידי, תואר שני במנע"ס כולל בתוכו קורסים ניהוליים וקורסים בתחומי המימון, שיווק,חשבונאות, מערכות מידע, אסטרטגיה עסקית ועוד.... על מנת להפוך את המנהל בן זמננו ליעיל ואפקטיבי יותר בעבודתו. יש תוכניות מובנות המתמקצעות כמו לדוגמא: תואר שני במינהל עסקים בהתמחות ייעוץ וניהול משאבי אנוש, פסיכולוגיה עסקית וניהולית ועוד... התוכניות הנ"ל מתאימות לאוכולסיות מתחומים ספציפים ובעלי ניסיון בתחום.השאלה מה הניסיון התעסוקתי שלך? בוגר מדעי המדינה עם רקע תעסוקתי בתחום הבינלאומי יכול להשתלב בתוכנית מובנת במסלול האקדמי המכללה למינהל MBA בניהול בינלאומי. ניתן להמשיך לתואר דוקטורט במינהל עסקים. בהצלחה.
סגור