פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מיכאל | 13:29  29/01/09
שלום לכולם אני אסיים עוד מעט תואר ראשון בבנקאות ושוק ההון במכללת נתניה ואני מתעניין מאוד להמשיך תואר שני במנהל עסקים. הממוצע שלי נמצא בין 76 ל 78 ואני לא יודע אם זה מספיק או לא ואם צריך להכין גמאט בנוסף שמעתם את תואר שני מנהל עסקים באוניברסיטה פתוחה ברעננה מהם תנאי ההרשמה. אני נמצא בנתניה והעברית אינה שפת אם. תודה מראש
מיכאל שלום, אני מזמינה אותך להתרשם מתוכנית לימודי מוסמך במרכז האוניברסטאי אריאל בשומרון (מצורף קישור). על מנת להתקבל ללימודי MBA - עליך להציג ציון 40 בחלק הכמותי במבחן GMAT. לפרטים- ophiras@ariel.ac.il בהצלחה!
טרבולסקי חמדי | 09:04  02/02/09
שלום מיכאל, יש מוסדות לימוד הדורשים גמאט, הדבר תלוי במוסד שבו תבחר ללמוד. עשה חיפוש באתר ובדוק היכן ברצונך ללמוד ואז תוכל לבדוק תנאי קבלה. בהצלחה.
סגור