פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
ערן | 21:19  05/07/08
שלום, יש לי תואר שני במדעי המדינה ואני נושא במשרת ניהול בכירה. בדקתי האפשרויות השונות ואני יכול להתקבל ללימודים באוניברסטאות ובמכללות ושאלתי היא היכן כדאי לעשות זאת
נתי ב. | 11:58  06/07/08
היי מבין המכללות, ממליץ לך בחום לבדוק את הMBA במכללה האקדמית נתניה. גיסי מסיים שם השנה, וממה שספר התרשמתי מאוד: גם הלימודים עצמם, גם האנשים שהוא הכיר במכללה, וגם הכלים שהתוכנית הזו העניקה לו להמשך דרכו המקצועית. בהצלחה, נתי
ליאת | 13:04  06/07/08
שלום ערן אני לומדת במכלה למנהל תואר שני במנע"ס למנהלים. אני ממליצה מאוד על הלימודים במכללה, מבחינת שעות הלימוד, הנוחות, צוות המרצים המקצועי והיחס האישי, שלוקח בחשבון את העניין שאנו אנשים עובדים ועסוקים. מסלול מנהלים הוא מסלול המותאם לאנשים עם ניסיון ניהולי, מסלול מקוצר - שנת לימודים אחת. חוץ ממסלול זה יש מסלולים רבים אחרים.
סגור