פורום מנהל עסקים

בהנהלת: רונית שמואל  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום מנהל עסקים תוכלו לקבל מידע מקיף על לימודי תואר ראשון ושני במנהל עסקים ומענה לשאלות הנקרות בדרך לתואר: היכן לומדים? בארץ או בחו"ל? מבחני כניסה ושאר תנאי קבלה, שידרוג בעבודה? ועוד שאר שאלות מגוונות.
 
רונית שמואל

מזכירת סטודנטים בכירה, בביה"ס למנהל עסקים במסלול האקדמי המכללה למינהל ,בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ואכיפת החוק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל.

 
מישהו שמע על התוכנית הבינלאומית ל-MBA של מכללת ר"ג? איך היא נחשבת? מה השכ"ל שם? בנוסף, מה לדעתכם עדיף - אוני' פתוחה, בר אילן, מכללה למנהל או מכללת ר"ג ? עד כמה באמת קשה ללמוד בפתוחה ואיך נחשב התואר שם ? תודה.
יפית | 13:01  20/03/08
אני בוגרת MBA ברמת גן. תכנית מצויינת. גמישה מאוד. ברמה גבוהה. פרקטית מאוד. מקבלים את כל חומר הלימוד שנשאר על המדף אחר"כ שימושי בעבודה יום-יום. הרצאות פרונטליות מלאות כהכנה לבחינות האוניברסיטה באנגליה (לעומת הפתוחה ששמעתי שמצפים ממך שתלמד כמעט לבד את כל התואר. תבדוק.) התשלומים לפי הקורסים בסמסטרים עם פריסת תשלומים. מומלץ !
חמדי טרבולסקי | 15:23  27/03/08
צהרים טובים, שלושת המוסדות שציינת הם טובים מאוד ונחשבים, אספר לך מעט על התוכנית הבינלאומית במסלול האקדמי המכללה למינהל: מטרת התכנית התכנית מיועדת להכשיר קבוצה ייחודית של מנהלים ומנהלים לעתיד, שיוכלו לנהל פעילות עסקית בינלאומית או להשתלב בה, ליזום עסקאות בינלאומיות ולשתף פעולה עם גורמים כלכליים ועסקיים מחו"ל. ההתמחות משלבת את ההיבטים הניהוליים הבינלאומיים בכל הקורסים והמרצים המלמדים בה הם בעלי ניסיון אקדמי ומעשי רב. היא מיועדת לבעלי תואר ראשון לפחות מיחסים בינ"ל, מדע המדינה, משפטים, לימודים אזוריים, היסטוריה וגיאוגרפיה. בבית הספר למוסמכים במינהל עסקים יש כיום את המספר הרב ביותר בישראל של חברי סגל המלמדים, חוקרים ויועצים בתחום הניהול הבינלאומי. בנוסף, כולל סגל המורים של ההתמחות מנהלים בכירים במשק הישראלי, בעלי ניסיון רב בניהול בינלאומי ומרצים ממוסדות אקדמיים מובילים בעולם. התכנית מורכבת מקורסי ניהול קלאסיים, כגון: שיווק, מימון, חשבונאות, משאבי אנוש, מערכות מידע, אשר יעסקו בהיבטים בינלאומיים ומקורסים ייעודיים לתחום הניהול הבינלאומי. חלק מההרצאות תינתנה באנגלית, ע"י מרצים ממוסדות אקדמיים מובילים בחו"ל.
סגור