פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
אני מעוניין ללמוד חשבונאות, כמו כן הבנתי שכיום מקצוע השמאות מאוד מבוקש. אני מעוניין לשלב בין השניים, כלומר ללמוד את שניהם. משהו יודע אם יש מוסד לימודים שמשלב בניהם? אם לא אז מה יהיה לי יותר קצר (מבחינת זמן) ללמוד תואר בחשבונאות ולאחר מכן לעשות השלמות גם לשמאי או להפך. תודה לעוזרים.
איך הבנת שמקצוע שמאות מאוד מבוקש? והשאלה היותר חשובה איך אתה הגעת למסקנה שהשילוב של שני המקצועות הללו מביא ערך מוסף כלשהו (חוץ מלהביא ערך למוסדות הלימודים שישמחו לגבות ממך את שכר הלימוד)? המלצה חמה - תבדוק מה זה להיות שמאי (לא ציינת איזה? רכב, מקרקעין...) ומה זה להיות רו"ח. אם התכוונת למעריך שווי (חברות, ני"ע, פרוייקטים...) אז אתה צריך ללכת לכיוון ראיית חשבון או כלכלה. הקשר לשמאות מקרקעין הוא הפן הכלכלי ואין שום יתרון להיות רו"ח - שמאי מקרקעין. חוצמזה הדרך לשני הרישיונות די ארוכה.
לעניות דעתי שני המקצועות מאוד חשובים ומבוקשים בשוק העבודה הישראלי אך יש גידול בביקוש ללימודי חשבונאות מאחר ונראה כי הביקוש בשוק רק עולה המרצים ללימודי חשבונאות היום מספקים את הידע העדכני והרלוונטי ביותר לסטודנט אני אישית למדתי לימודי חשבונאות ב http://www.college.org.il/courses.aspx?p=%EC%E9%EE%E5%E3_%E7%F9%E1%E5%F0%E0%E5%FA.aspx אך נראה שהם גם משלבים היום בנוסף את לימודי ההנהלת החשבונות שווה לבדוק ולהצליב מידע עם מקומות אחרים לפני שמחליטים
אין לך מושג על מה אתה מדבר (אתה אפילו לא מבין מה ההבדל בין ראיית חשבון להנה"ח), נו באמת!!! לתשומת לבך, את נציגי המכללות ניתן לזהות מייד. שמת קישור ללימודי הנהלת חשבונות!!! מה קשר לראיית חשבון? מה קשר לשמאות? איך הביקוש עולה אם המשק קפוא?
כתוב במפורש בכותרת שמעות מקרקעין. ואני עומד אחרי כל מה שאמרתי, חקרתי מספיק. והשאיפה שלי להיות בעל שתי התעודות... סה"כ שאלתי איך אפשר להשיג את זה בדרך הכי יעילה.
עברו שנתיים מה קורה? יש רישיון כלשהו? איך השילוב? מצאת התמחות?
סגור