פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום, אני כרגע לומד במכינה בהנה"ח וחישובים מסחריים. המצב כרגע ממש לא טוב. אני לומד הרבה, לא מספיק דברים, טועה הרבה מאוד ומרגיש שזה לא תחום שאני חזק בו בלשון המעטה. זה מאוד מתסכל כי חשבתי בעבר שאני טוב בתחום הזה וכבר תכננתי שזה המסלול הכי טוב בשבילי (בנוסף זה גם תואר שטוב לעתיד ופרקטי). אבל כרגע שאני רואה תרגילים זה מאיים עלי,קשה לי ליישם דברים וללמוד מטעויות וכו'. כרגע אני מקבל רגליים קרות בעניין. יש תחומים אחרים שבאים לי יותר בקלות, ואני גם לא מרגיש שהנושא "מרתק" אותי. אני גם לא רוצה להיות מאלה שנורא "סבלו" מהלימודים כל התואר ואח"כ התחרטו על המסלול שבחרו. אני מאמין שלאף אחד לא מגיע לסבול, בטח שלא מבחירה. ונכון לעכשיו, אני "סובל" מהלימודים בקורס, ובתואר דברים אמורים ללכת ולהסתבך... מצד שני, אני לא אחד שאוהב "להרים ידיים" בקלות, ואוהב להוכיח לעצמי שאני יכול לעמוד גם באתגרים בדרך. בנוסף, זה סה"כ שפה חדשה, ואולי יקח זמן עד שירד לי האסימון, אבל ברגע שזה יקרה דברים יסתדרו וההרגשה תהייה אחרת (בתקווה שזה יקרה). בכל מקרה נכון לעכשיו אני מאוד מבולבל ולא כ"כ יודע מה כדאי לעשות. עקרונית נרשמתי ללימודים השנה, אבל אני ממש לא בטוח שזה הדבר שהכי כדאי לי לעשות ולא טעות.מה גם שהבנתי שלא מספיק לעשות את התואר, אלא חשוב להיות מהמצטיינים בו. מצד שני,אתה אף פעם לא יודע לפני שאתה מנסה.. רציתי לשאול מה אתם ממליצים לי לעשות? אשמח לשמוע חוויות אישיות שלכם/של אנשים שאתם מכירים.
הבעיה היא בחישובים מסחריים או בהנה"ח? חישובים מסחריים - זה תחום שאפשר להתגבר עליו בהמשך (קורס מימון וכו') . הנה"ח זה הבסיס, אם אתה לא מבין מה הבדל בין זכות לחובה, ח-ן תוצאתי לבין ח-ן מאזני אז יש בעיה, במקרה הזה הייתי או לוקח שיעור פרטי או בוחר כיוון אחר בלימודים.
סגור