פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
הנני משפטן בעל תואר ראשון ושני(לאחר התמחות בעריכת דין), לא בטוח שרוצה להתעסק בתחום זה, על אף היות התחום מעניין אותי (כמובן שהפרקטיקה שונה) ועל כן חושב ללכת לכיוון אחרים כמו של ניהול והבנתי כי יש הערכה לרואי חשבון. ידוע לי כי על מנת להיות רו"ח כלל אין צורך בתואר או בתעודה כלשהי, אלא רק להיות בגיר+התמחות של שנתיים+מעבר במבחני מועצה. בררתי על המסלול ללימודי תעודה בבר אילן לבעלי תואר (לא בחשבונאות) ולפי השקלול שלי משך הזמן יהיה כמעט זהה למסלול לתואר עם שנת השלמה, כיוון והם דורשים קורסים השלמה (שלא נדבר על השכר ההזוי שהם רוצים). 1. האם אפשר לעשות שנת השלמה גם ללא תואר/תעודה בחשבונאות? 2. האם זה ראלי ללמוד למבחני המועצה לבד/מורה וכד'? 3. האם ישנה דרך אחרת להגיע לקידומת רו"ח? 4. אשמח אם תוכלו לחדש לי בעניין... בתודה, דור
להלן האפשרויות: 1. לימודי תעודה לבעלי BA - כמו בבר אילן, או"פ, מכללה למנהל ואת"א. 2. מסלול של BA חשבונאות + שנת השלמה. 3. לימוד עצמי וביצוע 15 מבחני מועצת רו"ח (תקבל אולי פטור - שניים לאור היותך עו"ד). כל המסלולים מפרכים , עולים המון כסף ולא בטוח שתמצא התמחות (ראה כתבות בגלובס ובשאר האתרים הכלכליים). לא ניתן לעשות רק שנת ההשלמה, כלומר אתה יכול לעשות אבל זה לא יקנה לך שום פטור במועצה. שנת ההשלמה היא לבוגרי BA בחשבונאות. אם פניך לניהול, תעשה MBA נחשב והדרך תהיה קצרה יותר.
שלום, תכנית הסבה לראיית חשבון שאתה מדבר עליה אמנם לוקחת 3 שנים אך אינה אינטנסבית כמו לימודים רגילים לראיית חשבון יש את התכנית הזו גם ברופין אני למדתי שם מאוד ממולץ ,לומדים שם עם אלי פאר שנה שלישית ושנת השלמה אחוזי המעבר שלו הם הגבוהים בארץ בהצלחה!!!!!
סגור