פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם. מקווה שהגעתי לפורום המתאים בשביל השאלה. אני לומד לתואר ראשון בכלכלה וחשבונאות. רציתי לקבל כמה הבהרות מאנשים שמבינים בנושא. איזה תוארו ולפי איזה קריטריונים אנשים בוחרים תואר שני. אחרי התואר שלי, שנת השלמה, סטז', אני אהיה עם תואר כלכלה ורואה חשבון מוסמך. קיימות אופציות רבות להמשך. 1. תואר ראשון בנושא אחר. למשל ניהול. או משפטים. 2. להמשיך לתואר שני בכלכלה, חשבונאות. השאלה היא קודם כל: 1. האם אני יכול ללכת לתואר שני במשפטים? או שבמשפטים צריך לעבור מסלול של תואר ראשון קודם? 2. האם אני יכול ללמוד לתואר שני במימון, או ניהול, מנהל עסקים? או ששוב, צריך קודם תואר ראשון בהם. 3. האם עדיף להשלים לתואר ראשון בכלכלה וניהול (אחרי התואר שלי יחסרו רק מספר קורסים מצומצם להשלמת התואר הזה) או ללמוד לתואר שני כמו MBA (שזה מנהל עסקים תואר שני נכון?)? 4. השאלה העיקרית. איך בוחרים בכלל תואר שני? מנהל עסקים, משפטים, כלכלה, מימון, חשבונאות, יש תארים משולבים. אני מבין שהשיקות מתבצע לפי הכיוון שרוצים לקחת בחיים. אז אולי תוכלו לתת דוגמאות לאיזה תפקידים אנשים הולכים אחרי שמסיימים תואר שני בתחומים השונים (אחרי שיש להם תואר בכלכלה וחשבונאות). כמובן שגם תשובות חלקיות יעזרו. תודה.
יש לך כבר מקום להתמחות? תגיע למשרד (אם תגיע) תראה מה קורה מסביבך ואז תתחיל לחשוב על התואר השני. כל מה שתחליט היום לא יהיה רלוונטי אחרי שתצבור ניסיון בהתמחות (אולי תעסוק במסים? אולי בביקורת? אולי בעבודות כלכליות? תהיה עצמאי?....)
שלום , שאלתי היא: אני מעוניינת לילמוד כלכלה חשבונאות- עכשיו אני מתלבטת בין אוניברסיטת תל- אביב לאוניברסיטת בר-אילן. איפה למדתה ומה אתה ממליץ? וכן אם באוניברסיטת תל- אביב אז מה ההבדל בין לימוד חשבונאות עם משפטים או רק חשבונאות - כי לפי הבנתי בחשבונאות משפטים לא מקבלים תואר בכלכלה אלה במשפטים. תודה מראש:)
סגור