פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שירן | 00:02  13/08/11
שלום! אני רוצה ללמוד חשבונאות וכלכלה אבל אני עדיין לא יודעת איפה. השתחררתי בפברואר וניגשתי לפסיכומטרי ביולי, וקיבלתי ציון שמקבלים אותי בשתי האוניברסיטאות תל אביב ובר אילן. מצד אחד הבעיה היא - שאני לא יודעת לאיזו מהן ללכת... הבעיה שלי עם בר אילן היא הלימודי יהדות... ממש לא בא לי לאורך כל התואר בשעות הפנויות שיכולות להיות לי לשבת בהרצאות נוספות שהן לא חלק מהתואר!!! (שלא תבינו לא נכון... אין לי בעיה ללמוד דברים אחרים ולהשכיל, אין לי בעיה עם קורס אחד או שניים או שלושה... אבל שבעה?!?@!?@) ומצד שני הבעיה שלי עם תל אביב היא ששמעתי מכמה אנשים שכולם שם צפונבונים - עיר אוכלת יושביה קראו לה - אנשים לא עוזרים לאחרים, ויותר גרוע, מנסה להרע להם... ואת זה עוד אמר לי מקור ראשון אמין שלומד בחוג לחשבונאות בתל אביב - איפה שאני רוצה ללמוד...!!! אם מישהו יכול לתת את דעתו אני אשמח מאוד. תודה :)
שורה תחתונה רק תל אביב. למרות הקשיים והעומס מדובר במוסד הכי טוב ויותר מכך הסטודנטים הכי טובים. אני לא יודע מה זה צפונבונים. האוירה ממש טובה, יש הרבה חברויות וסה"כ נחמד מאוד. אם יש לך חששות או שאלות את מוזמנת לפנות אלי למייל. גילוי נאות: אני בוגר החוג לחשבונאות בתל אביב.
שירן | 22:24  07/09/11
תודה רבה האמת..... מאז שכתבתי את השאלה כבר קיבלתי את ההחלטה, ואני כבר רשומה לאונ' ת"א תודה שאישרת לי את ההחלטה!
סגור