פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
ארז | 18:16  30/03/11
בזמן האחרון אני מנסה לברר מידע לגבי תואר בחשבונאות במכללה למינהל. תחילה גיליתי שהחוג לחשבונאות הוא חלק מלימודי מינהל עסקים עם התמחות בחשבונאות ואורך הלימודים 4 שנים. דיברתי גם עם יועצת לימודים וגם עם מספר סטודנטים שתיארו לי קצת את תוכן הלימודים וזה נשמע לי מעניין ואיכותי. הסטודנטים ששאלתי ציינו שהתחילו ללמוד במכללה למינהל בגלל האיכות ובגלל שקיבלו המלצות על המקום. זה היה נראה לי קצת חשוד שיש קונצנזוס על המקום ולכן במקביל, דיברתי עם סטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, גם עם בוגר אחד של חשבונאות. הבוגר אמר שאם יכל להתחיל מהתחלה הוא היה הולך ללמוד במכללה מינהל ולא באוניברסיטה ואילו הסטודנטים היו חלוקים בדעתם, חלקם אמרו שהחוג באוניברסיטה הוא הכי טוב בארץ ואילו אחרים טענו שאני צריך ללמוד במכללה למינהל בגלל היחס הרע באונ והעובדה ששנה ד' בחשבונאות (שהיא השנה החשובה כפי שהבנתי) נלמדת הכי טוב במכללה. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא חשבונאות, אני יודע שהוויכוח בעניין אונ' נגד מכללות הוא ארוך וותיק, אבל אני מבולבל ולא יודע כל כך מה יותר כדאי ספציפית לתחום החשבונאות.
סגור