פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכל המיעצים אני סטודנט שנה שלישית לחשבונאות ועובד במשרת כלכלן בחברה תעשייתית גדולה עם אופציות לניוד פנימי בעתיד והטבות כאלו ואחרות בגידול השכר וכו' . במקביל התקבלתי להתמחות באחד מהמשרדים הגדולים . אני בדילמה קשה האם לחתוך את ההתפתחות המקצועית והאישית שלי בעבודה הנוכחית בה אני עם וותק של שנתיים ולצאת לסטאז . מספר סיבות : 1. שנה הבאה אני בתחילת שנת ההשלמה - גם כך לא מצליחים להיות נוכח מספיק זמן במשרד ומחלקים את הזמן עם הלימודים כך שההתמחות לא משתקללת כשנה - חשבתי לדחות ללהתחיל את ההתמחות לאחר שנה ההשלמה ובחינות הלשכה . 2. הקיצוץ בשכר משמעותי כ-2/3 ובנוסף קיצוץ משמעותי בהטבות ותנאים - יותר מזה מפריע לי שאין נקודת אור בקצה וגם בסיום שנתיים וחצי של התמחות צפי השכר לא טוב . 3. לא יודע בדיוק האם אתחבר לתחום בפרקטיקה ומה אפיק ממנו ... לעומת זו אני נהנה מאוד בעבודתי הנוכחית והיא כוללת הרבה עבודת צוות, משא ומתם מול ספקים , מכרזים קצת רכש והמון סמכות ושליטה . 4. מנגד אני חושש להיות מתוסכל בעוד מספר שנים שלא הוצאתי את הרשיון ולמעשה השלמתי את לימודיי שיהיו לשווא (לימודי החשבונאות בלבד) כמו כן אני שומע שרואה חשבון זה מקצוע הרבה יותר יוקרתי אבל אני מחפש קבלות לכך בפרט לעומת ניוני עד כה שלא מראה זאת ולא צפוי להראות זאת במהלך ה- 5 שנים הקרובות לפחות !!! האם יש תמונת מצב שונה בחוץ ??? תודה על כל תגובה.
סגור