פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
יוכי אסרף | 20:18  17/08/10
היי, אני בדיוק מסיימת שנה שלישית בקריה האקדמית אונו בקרוב אני מתחילה שנת השלמה... אני רוצה להתחיל לחפש התמחות ואני לא יודעת איפה ואיך. מה לעשות ?
אם שאלת איך להתחיל לחפש התמחות, אז יש רשימה מרוכזת של כל המשרדים, עם גרכי יצירת קשר (מייל ופקס) לשליחת קורות חיים. ראיתי את זה במקרה ביוטיוב, הייתה שם פרסומת לאתר התמחות בראיית חשבון. יש שם גם הסבר על סוגי הסטאז' השונים וגם לוח דרושים למתמחים / טרום סטאז'. אני מצאתי התמחות דרך האתר הזה. בהצלחה!
תודה רבה על ההמלצה יובל! לא רשמת את הכתובת אז הנה... www.Staj.co.il
יוכי אסרף | 12:03  22/08/10
ממש תודה רבה רבה .. לפחות עכשיו יש לי כיוון . מקווה שזה יעזור
אבי | 12:33  26/08/10
זה אתר שמפנה לאתרים אחרים, זה לבאנרים לפרסומות. המידע שרשום בו שטחי מאוד. ממש לא רציני.
שימי | 20:28  26/08/10
כמעט ואין בו פרסומות ויותר מזה אין בו שום הפניות לאתרים אחרים! די להמציא, אפשר ורצוי לפרגן מידי פעם למי שעושה משהו טוב. אני מצאתי סטאז' בזכות האתר הזה וחברים רבים שלי משתמשים באתר. מילא אם היה קישור כלשהו לאתר חיצוני... סבבה, אבל איפה ראית קישורים?? אולי אתה מתכוון לפרסומות של גוגל... אז זה פרסומת וכן גם ב-YNET מופיעות פרסומות מידי פעם. דרך אגב, באתר הזה בו אני כותב עכשיו, ILIMUDIM, יש יותר פרסומות מאתר סטאז' וזה בסדר גמור. אז די להתמרמר... תנסה להיעזר בהם, הם ממש נותנים יד לכל מי שרוצה. דבר אחרון - כמה מרצים אצלנו המליצו עליהם ואפילו סייעו לכתיבת התוכן.
אמיר דרור | 17:02  27/08/10
זה לא קישורים אבל זה מישהו שרוצה לעשות כסף מפרסומות גוגל., מידע שטחי ושגוי. לא ממליץ.
סגור