פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
שלום לכולם, אני בן 32, בעל תואר בכלכלה ותקשורת מטעם אוניבריסטת חיפה - אותו סיימתי בשנת 2004 עובד באחת החברות הגדולות במשק בהטמעה של מערכת פיננסית סופר-דופר מורכבת - כולם סביבי רואי חשבון האם אני יכול להשלים לימודים ? מאמין שאוכל לעשות התמחות בחברה... איפה לומדים ? כמה יעלה ? יש תקדים לזקן כמוני ?
אחד שבדרך | 19:04  09/08/10
דבר ראשון תירגע... אתה לא כזה זקן, אני בגילך ועושה עכשיו את המסלול וחלק ניכר מהסטודנטים בכיתה בגיל הזה ואף יותר מבוגרים. יש לך כמה מקומות אנ אישית לומד ברופין
הסנדק | 22:56  09/08/10
גבר, אני עכשיו רגוע ! :-) אגיד את זה בצניעות - נראה לי שהגיל פותח את העיניים לגבי דברים מסויימים, אני שמח לדעת שיש עוד שחושבים ככה. טוב נו, עכשיו צריך להתחיל לברר איפה ולמה - יש פה הרבה מודעות בפורום - נראה לי טירונות שנייה הדבר הזה - ייתכן ואין מנוס.... בכל מקרה, בהצלחה גם לך.
סגור