פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
מתמחה לעתיד | 12:23  04/08/10
אני באמצע תואר בראיית חשבון באוניברסיטה הפתוחה, ורוצה להתחיל להתמחות במשרד רואי חשבון. הבנתי שאפשר להתחיל רק באמצע השנה השנייה, אבל יש לי כבר תואר קודם בכלכלה והכירו לי בהרבה קורסים קודמים. יש רשימה ספציפית של קורסים שצריך כדי להתמחות, או שכל אחד יכול להתחיל? מקומות התמחות שונים רוצים הוכחת ידע בנושאים שונים, או שכולם מבקשים את אותם קורסים? איך מוצאים מקום להתמחות? תודה!
אם אתה מחפש התמחות אז ביניים ב'. אם טרום התמחות, החל מהשנה השלישית... זה מה שהרוב מאפשרים, אז אין תנאי מוקדם, כי זה "טרום" התמחות, זה לא נספר לך במניין התקופה להתמחות (לשנתיים). את כל התשובות תוכל למצוא באתר המועצה או באתר המתמחים בראיית חשבון.
סגור