פורום חשבונאות ופיננסים-לקריאה בלבד

בהנהלת: המרכז הארצי ללימודים  |  מסר למנהל/ת הפורום
בפורום תוכלו להתייעץ ולקבל מענה לשאלות באשר לתנאי קבלה, לתיאור התעודה, למשך הלימודים, לתחומי הלימוד, לתקופת ההתמחות ולמידע רלוונטי אחר. אתם מוזמנים להשתתף ולשתף. לייעוץ טלפוני חינם חייגו עכשיו 03-5767671
 
המרכז הארצי ללימודים

המרכז הארצי לייעוץ והשמה ללימודים הוקם על מנת ללוות אותך ולסייע לך בקבלת אחת ההחלטות החשובות בחייך, שתשפיע על עתידך. המטרה המשותפת שלנו תוביל ותכוון אותך לעשות את הבחירה הנכונה והמותאמת לך אישית.

 
עידן | 11:04  31/03/10
שלום , אני על סף החלטה די גורלית בין אם ללמוד בבינתחומי הרצליה או במכללה למינהל בראשון , {מינהל עסקים התמחות בחשבונאות כמובן} , הייתי רוצה לשמוע יתרונות וחסרונות על כל מוסד לדעתכם..תודה מראש. מבחינת שיקולים כלכליים או תחבורה הם פחות רלוונטים , אני יותר מדבר על רמת המרצים ועד כמה השם של המכללה הולך לפנייה במקצוע .
שלא תבין לא נכון שני המכללות שציינת טובות, אבל לדעתי המכללה למנהל עדיפה כיוון שהיא בניגוד לרייכמן מאוד וותיקה ולכן שמה הולך לפניה, סביר להניח שבמשרד שתעבוד בו יהיו המון בוגרים של המכללה. כמובן שמעבר לכך יש שם סגל מרצים מהשורה הראשונה אבל שוב מבחינת השם של המכללה אני בטוח שהמכללה למנהל מוערכת במשרדים הרבה יותר. בהצלחה
שרונה | 10:42  02/05/10
אני גם מעדיפה את המכללה למינהל, גם בגלל השם וגם בגלל אחוזי ההצלחה, ממה ששמעתי רוב המשרדים הגדולים מעסקים אנשים שיצאו מהמכללה הזאת, והוא מתקדמים יפה בשוק. שמעתי גם שרופין מאוד טובה בתחום, אולי כדאי שתבדוק גם שם.
סגור