פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
רננה ושאר קוראי ההודעה שלום אני בחיפוש אחר כל פיסת מידע אפשרית בנוגע לנ"ל.ברצוני להתחיל ללמוד בשנה"ל הבאה ואין לי מושג לאן לפנות או מאיפה להתחיל. אני מעוניינת ללמוד לתואר ראשון בגרמניה,ספרד, איטליה או צרפת ומחפשת אינפורמציה לגבי היכן כדאי? עלויות, לו"ח הזמנים בתהליך הקבלה וכן לתחילת הלימודים, מילגות שניתן לקבל וכד'. בבקשה בבקשה אשמח לקבל באמת כל מידע אפשרי שיעזור לי להבין מאיפה להתחיל. בתודה רבה רבה מראש
ארז | 18:25  05/10/07
הי שני ,הייתי מציע לך להסתכל על ביה"ס מרנגוני במילנו פריס ולונדון שנחשב למוביל בעולם בתחומו. צפי בלינק- www.istitutomarangoni.com אשמח לענות לך על כל השאלות הרבות שלך ,צרי קשר עם מרכז המידע של מרנגוני 03-5290951 בהצלחה ארז
אמיר | 12:16  10/10/07
שלום שני, תתקשרי אל "קמפוס לימודים" 03-5354449 והם ידריכו אותך לגבי איטליה, אנגליה, אוסטרליה, קנדה, ארה"ב ועוד... בהצלחה.
היי שני, גם אני בברורים ויש לי כבר דיי הרבה אינפורמציה לחלוק איתך:-) אשמח אם נדבר, shirnaor@hotmail.com מסנגר או מייל. ביי בנתיים, שיר.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור