פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
דנה | 12:50  08/01/14
שלום רב, אני סטודנטית לתואר רשאון באונ' בר אילן, שנה ב' לומדת דו ראשי ב-"ניהול ומנהיגות מערכות חינוך"+"ערבית", מעוניינת מיד להמשיך את התואר השני בארה"ב, מעדיפה בניהול מערכות חינוך. אני מחפשת הצעה מה ללמוד? האם יש אפשרות בכלל להמשיך בנושא זה ומה הוא? אם לא האם יש הצעה אחרת? ובאיזה אונ' ? זה מאד חשוב לי, תודה מראש :) .
שירלי | 18:15  08/01/14
הי גנה. ברכות על החלטתך ללמוד בחו"ל. עומדות בפנייך המון אופציות ללמוד ניהול מערכות חינוך בתוך פקולטות שונות בחינוך או במנהל עסקים. את מוזמנת להגיע אלינו, בית הספר של ידע פלוס לפ]גישת חינם בנושא על מנת שנוכל לתת לך הכוונה מקיפה בנושא. זה המון מידע שאת צריכה לקבל. את מוזמנת להתקשר אלינו ל 1-700-709-907 על מנת לקבוע, אנחנו ברמת גן, ג'בוטינסקי 5ץ, קומה ראשונה.
אהובה | 09:48  09/01/14
שלום, את מוזמנת ליצור קשר עם קרן חינוך ארה"ב-ישראל. טלפון: 03-517-2131 שלוחה 200 . באתר: fulbright.org.il יום טוב, אהובה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור