פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, אני בן 22 בעל אזרחות יוונית וגר בארץ אחרי צבא. ברצוני ללמוד הנדסה אזרחית (באנגלית) באוניברסטת קלמרס הבנתי שאני צריך לעשות את מבחן ה ToEFL , להראות להם תעודת בגרות מלאה מעל 21 יחידות, ודרכון יווני. האם זה נכון? האם זה משנה שאני גר בארץ ויש לי אזרחות אירופאית? או שזה יהווה בעיה שאני גר בארץ? ותעודת הבגרות האם אני צריך לתרגם אותה באופן מסוים ולעשות כמו חותמת במשרד הפנים על זה? [סטמפ] בהנחה שיש לי אנגלית מעולה האם אצטרך עזרה במבחן הtoefl ? אשמח למידע הכוונה וייעוץ כי אני ממש clueless בנושא! תודה רבה רבה ושבוע טוב.
שלום אדיר, אין בעיה להתקבל לאוניברסיטה עם כל אזרחות. אזרחות אירופאית מאפשרת הנחה משמעותית בשכר הלימוד. לא משנה היכן אתה גר. בגרות אתה צריך לתרגם אצל נוטריון לגבי טופל זה תלוי בך. שווה ללכת לייעוץ ולראות אם אתה צריך קורס
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור