פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
לילך | 08:47  26/12/12
שלום , רציתי לשמוע פרטים על לימודי דוקטוקט במדעי המוח/מדעי החיים בחו"ל אפשריות מימון וכו'. בנוסף אשמח לקבל פרטים על לימודי פזיולוגיה של המאמץ לאחר תואר שני במדעי החינוך הגופני. תודה
הי לילך, באוסטרליה ניתן ללמוד לימודי דוקטורט במגוון רחב של תחומים, וביניהם מדעי המוח ומדעי בעלי החיים. על מנת ללמוד במסלול דוקטורט יש למצוא מנחה העוסק בתחום הלימודים המבוקש שינחה אותך במהלך התזה משך הלימודים הינו ארבע שנים ועלותו כ35,000$ לשנה ניתן להגיש בקשה למלגה. תואר שני בפיזיולוגיה של המאמץ ניתן ללמוד בכמה אוניברסיטאות מובילות בערים מרכזיות באוסטרליה כמו סידני ובריסבן. אורך הלימודים הם 1.5-2 שנים ועלותם כ25,500$ לשנה. הלימודים מתחילים פעמיים בשנה, בפברואר וביולי ריפוי בעיסוק- תואר ראשון בריפוי בעיסוק ניתן ללמוד בכמה אוניברסיטאות מובילות באוסטרליה, בערים מרכזיות כמו סידני, מלברון ובריסבן התואר הינו תואר של ארבע שנים ועלותו 30,000$-38,000$ לשנת לימודים בכדי להתקבל צריך ממוצע בגרות של 80 לפחות ללא בונוסים ומבחן לסיווג רמת האנגלית בהצלחה!
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור