פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, רציתי לברר כמה דברים לגבי לימודי תואר שני בפסיכולוגיה באוסרטליה: 1. האם יש תואר כזה שיוכר בארץ? 2. אילו התמחויות קיימות שם בתארים שמוכרים בארץ (למשל קלינית? שיקומית? חינוכית?) ? 3. האם כדאי לבדוק כל מה שצריך בנושא עם ארגונים פרטיים שמלווים - איך אדע על מי אפשר לסמוך לגבי התשובות?... תודה, מיכל.
הי מיכל, ניתן ללמוד תואר שני בפסיכולוגיה באוסטרליה במספר התמחויות- קלינית, חינוכית וארגונית. האוניברסיטאות אותן אנו מייצגים הינן אוניברסיטאות בדרוג עולמי וכמובן מוכרות להעניק תארים. בכדי לעבוד כפסיכולוגית, יש להירשם בפנקס אגוד הפסיכולוגים בארץ. כדאי לבדוק מולם לגבי כל תואר שני בפסיכולוגיה שהנך מתכוונת ללמוד כדי להתקבל ללמודי תואר שני בפסיכולוגיה באוסטרליה יש ללמוד שנת השלמה המכונה שנת הונרס. בשנה זו מעמיקים את הידע בתחום הפסיכולוגיה ועורכים מחקר קטן. בסיום בהצלחה שנה זו ניתן להתקבל ללימודי התואר השני אשמח לענות על כל שאלה נוספת.
היי, תודה רבה על התשובה המפורטת. ראיתי שיש ארגון שנקרא קמפוס שאפשר להיעזר בו לגבי הלימודים באוסטרליה. כדאי להיעזר בהם? הם מוכרים ואפשר לסמוך על התשובות שהם נותנים?...
הי מיכל אני מנהלת מחלקת אוסטרליה בחברת קמפוס לימודים :) אנחנו מייצגים כבר 30 שנים אוניברסטאות בעולם. אשמח לתת לך תשובות יותר מפורטות ואף להיפגש לייעוץ ללא התחייבות. כל השירותים של קמפוס לימודים ניתנים ללא תשלום לאורך כל הדרך עד הטיסה :) מוזמנת ליצור קשר במייל הפרטי או להשאיר פרטים ואחזור אלייך. בהצלחה בכול!
חחח אוקי תודה רבה :-) אפנה בהמשך.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור