פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום רב, אני שוקל לימודי תואר ראשון בארה"ב ויש לי מספר שאלות בנושא. 1. האם יש בארהב אוניבסיטאןת "פתוחות" שהנוכחות בשיעורים/ הרצאות היא רשות ואפשר להגיש עבודות בעזרת החומר / הקלטה של הרצאות ולגשת למבחנים בלבד? 2. באוניבסיטה רגילה כמה ימים ושעות בשבוע דרוש נוכחות חובה בפקולטה? 3. תארים משולבים - האם יש אפשרות לתואר בנושאים משולבים (לדוג' פסיכולוגיה - כלכלה ) והאם שיטה זו נפוצה? 4. האם בויזת סטודנט אני יכול לעבוד כרצוני? מה ההגבלות בנושא? בתודה
הי נמרוד, להלןתשובות לשאלות שלך: 1) יש בארה"ב אוניברסיטאות שמציעות תארים אונליין לגמרי כך שאין שאין צורך להגיע לכיתה או לקמפוס בכלל. 2) ממוצע ללימודי תואר ראשון מדובר על 15 שעות לימוד בשבוע. ללימודי תואר שני ממוצע 9 שעות לימוד שבועיות. 3) אפשרי זה נקרא Double Major 4) סטודנט זר בארה"ב יכול לעבוד 20 שעות שבעיות בתוך הקמפוס. יש כמה מסלולים לתואר שני שמאפשרים עבודה מחוץ לקמפוס בהיקף של 20 שעות עבודה או 40 שעות עבודה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור