פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום קרן, אני תלמידה בכיתה י', בת 16 ואני מתכוונת לעזוב את הארץ לקראת כיתה יא', ולהתגורר יחד עם בני משפחתי בצרפת. יש לי מספר שאלות: א. מה יקרה עם הבגרויות שהתחלתי בארץ בכיתה י'? ב. האם תוכנית הלימודים לבגרות בתיכון בצרפת, שונה מזו הנהוגה בארץ? ג. האם ניתן ללמוד לבגרות בבתי הספר היהודיים בצרפת? ד. במידה ואחליט להישאר בארץ עד סוף כיתה יב' ולהוציא תעודת בגרות, האם התעודה תהייה מוכרת בצרפת לצורך הלימודים באוניברסיטה? אודה לך מראש באם תעני לשאלותי. בברכה, אדוה.
רננה קרן | 14:22  03/06/07
שלום אדוה, אני מצטערת אבל אין לי מידע לגבי בגרות בצרפת. רק לגבי השאלה האחרונה שלך אני יכולה להגיד לך שהבגרות בארץ מוכרת בצרפת לצורך לימודים באוניברסיטה. אני מציעה שתפני לשגרירות צרפת אולי יש להם תשובה לשאלות האחרות http://www.ambafrance-il.org/he/ בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור