פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ליבי | 22:46  09/07/12
רננה שלום, שמי ליבי אני בת 28 ילידת ברית המועצות, סיימתי תואר ראשון במנע"ס בארץ , יש לי תעודה ממכללת לשכת המסחר ת"א ביבוא ויצוא ומסחר בינלאומי, ברצוני לעבור לארה"ב וללמוד לתואר שני במחסר בינלאומי או מנע"ס MBA ואני רוצה תוכנית שמשלבת גם ESL אני גם מוכרת כנפגעת איבה ומחפשת מלגות שונות או מכללות /אוניברסיטאות שיש להן מלגות לתוכנית ESL+ MBA. אני מחפשת גם תוכנית שאם אשפר ללמוד ולעבוד במקביל אני לא מתבססת רק על חיפוש מלגות אבל כול משאני חיפשתי עבודות הם רק במכירות בקניונים שזה נורה מפחיד מבחינה שכול זה לא חוקי האם את יודעת על מוסדות יש להם תוכנית כזו או כיוון להפנות אותי אליו מודה לך מראש ליבי
דודי אדלר | 18:55  11/07/12
היי ליבי, אי אפשר לשלב לימודי אנגלית בתואר שני. מה שאת כן יכולה לעשות זה ללמוד אנגלית תקופה מסויימת בהתאם לצרכים שלך ועם סיום לימודי האנגלית להתחיל ללמוד לתואר שני. כמו כן יש מסגרות שבהם ניתן לשלב לימודי תואר שני ועבודה כדי לממן את הלימודים. מידע נוסף תוכלי למצוא באתר שלנו: www.StudyAmerica.co.il או ליצור איתנו קשר טלפוני.
היי רננה, קודם כול תודה לך על המידע ועל התגובה המהירה ,רציתי לדעת יותר מידע לגבי התוכנית של תואר שני ועבודה מה הם תנאי הקבלה אך מתקבלים לתוכנית כזו ומה הם התכליכים ודבר אחר שרציתי לשאול הוא אם אני מתחילה ללמוד ESL ואחרי חצי שנה או שנה שאני נמצאת כבר שם האם אני יכולה כבר ישר דרככם להתחל ללמוד לתוכנית תואר שני וועבודה בלי לחזור לכאן לעשות את כול התהלכים כבר משם בברכה ליבי
הנה כל הפרטים לתוכנית: http://www.studyamerica.co.il/work-and-study.htm בתכנון נכון אפשר לעשות הכל בצורה מסודרת כדי שתתחילי לימודי תואר שני אחרי לימודי אנגלית בלי צורך לחזור לארץ.
רננה היי רציתי לדעת האים יש תוכנית כולשהי של ESL שאת מכירה של כמה חודשים
דודי אדלר | 15:15  13/07/12
בוודאי: http://studyamerica.co.il/els-centers.htm
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור