פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, אני מעוניין לדעת מהם תנאי הקבלה (ממוצע בגרויות, TOEFL, SAT) שצריך בשביל להתקבל ל-Brown או כל אוניברסיטת Ivy League אחרת. אם זה עוזר, יש לי אזרחות אמריקאית, ולמרות שעוד לא עשיתי את בחינת ה- TOEFL, אני בטוח שאקבל את הציון המקסימלי או קרוב מאוד לכך (אנגלית היא שפת-אם בשבילי). כמו כן, אשמח לדעת אם יש אפשרויות למלגות מיוחדות כתלמיד זר מישראל. תודה.
לגבי תנאי הקבלה ל-IVY בארה"ב, קודם כל חבל שלא רשמתה איזה תואר אתה רוצה לעשות, כי תנאי קבלה משתנים, קודם כל SAT ו TOEFL זה מבחנים בסיסיים שצריך לעבור, אבל חשוב לבדוק גם לגבי SAT SUBJECT, אם אתה אזרח אמריקאי אתה לא צריך להרשם כסטודנט מחו"ל אלה כסטודנט אמריקאי, רק שהתעודת בגרות שלך היא מחו"ל, כי לזרים יש הרבה פחות מקומות בקבלה לאוניברסיטה מאשר לאמריקאים, בדרך כלל אם אתה תושב של אותה מדינה שבה אתה נרשם לאוניברסיטה השכר לימוד הוא שונה, לגבי מלגה אתה תוכל לדעת לפי הציונים שתגיש, מלגה של אוניברסיטה בדרך כלל תינתן לסטודנט בעל יכולות למידה גבוהים, שזה ניתן לראות לפי ציוני בגרות ומבחני קבלה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור