פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, אני מתכוונת להגיש עד סוף השנה בקשות ללימודי תואר ראשון ל 2011 בארה"ב ובאירופה. התחומים בהם אני מתעניית הם מנהל עסקים, תקשורת ופרסום. אני כבר מאוד מבולבלת מכל האפשרויות וצריכה עזרה! האם מישהו מכיר אוניברסיטאות טובות באירופה שיש בהם תוכנית בין לאומית (לימודים בשפה האנגלית) למקצועות שאני רוצה ללמוד? האם יש דירוג מסודר ומוכר למקצועות אלו? אני מעוניית ללמוד באירופה בעיקר בבריטניה צרפת או איטליה ובארה"ב באיזור ניו יורק תודה!!!
שלום ענבל, אז ככה, בצרפת ואיטליה הלימודים הם בצרפתית והאיטלקית באנגלית ניתן ללמוד בבריטניה ובארה"ב. אני מציעה שתקבעי פגישה עם בית הספר האמריקאי שנותן ייעוץ לגבי לימודים ארה"ב ואנגליה שם יסבירו לך על האפשרויות השונות http://www.glimudim.co.il/globaleducation/institute.asp?countryId=25&facId=29&degId=4&instId=166
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור