פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום לרננה ולגולשים, איזו הפתעה! לא ידעתי שיש פורום כזה. ויש לי שאלה: לצורך קבלה לתואר שני באוניברסיטה בארצות הברית עליי לבקש מהאוניברסיטה העברית שבה למדתי לשלוח להם transcript, כלומר את התעודות והציונים שקיבלתי בתואר הראשון. בארה"ב פונים אל מחלקה בשם registrar (רַשָּם?). לא הצלחתי לגלות באתר של האוניברסיטה העברית גוף כלשהו שעושה זאת. דוא"ל ששלחתי נענה בתשובה די סתמית. אודה לך, רננה, או לכל גולש שיוכל להפנות אותי. אני זקוק לשם המחלקה, כתובת אי-מייל וטלפון. אני כרגע בארה"ב, כך שאינני יכול לקפוץ להר הצופים לחפש. תודה למי שיעזור לי.
רננה קרן | 10:49  11/04/07
שלום שמעון, זה מה שכתוב במרכז המידע והרישום של האוניברסיטה http://info.huji.ac.il/ShowPage.asp?cat=598 ש: למדתי לתואר באוניברסיטה העברית - איך אפשר לקבל אישור על הלימודים שלי? ת: בבקשה פנה אל הפקולטה שבה למדת. כתובות לפניות אל הפקולטות נמצאים באתר האוניברסיטה > לסטודנטים > יחידות אקדמיות. אם תפנה אל talmidim@savion.cc.huji.ac.il ותציין שם ומספר זהות, פנייתך תועבר אל הפקולטה. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור