פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אני מחפשת ללמוד קולנוע באוניברסיטה באיטליה, משום מה גם בשגרירות אומרים שהם לא יודעים ובאינטנט קשה להגיע לתוצאות כיוון שהן כולן באיטלקית מישהו מכיר משהו? מידע כל שהוא? ואם לא באיטליה אז גם ספרד או צרפת. תודה
היי עדן, בלונדון יש בית ספר מצויין לקולנוע שנקרא Met Film School. לומדים שם כבר מספר ישראלים ויש להם אתר בעברית: www.MetFilm.co.il אם יש לך שאלות אל תהססי להתקשר. 03-6167210
עדי | 09:59  09/05/10
אפשר גם לעבוד בזמן הלימודים שם? כי אני לא בטוחה שאני אוכל לממן את הלימודים בלי שתהיה לי עבודה. לימודים באירופה הם עסק יקר... יש מלגות לאנשים שלומדים בחו"ל?
סיגל | 14:03  09/05/10
אני חושבת שאולי רק מלגות מצטיינים. אל תשכחי שבארה''ב אין התחשבות במצב הכלכלי שלך. מבחינתם את תירשמי למוסד לימודים בו את תוכלי לעמוד בתשלומים, לא מדובר במדינת סוציו אקונומי כמו ישראל. אני ממליצה לך להיות ערוכה בהתאם ולא ''לזרוק'' את עצמך למים עמוקים.
נעמה | 10:55  20/05/10
ראיתי שציינת את שמו של עו"ד אורי דניאל.. האם הוא עובד גם בחו"ל ? אני מכירה את שמו מהתקופה שביררתי על לימודי משפטים וסתם הסתכלתי על מקומות התמחות מומלצים.. אני אשמח לשמוע אם את יודעת במקרה... תודה רבה!
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור