פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אז ככה, אני מאוד רוצה ללמוד פסיכולוגיה באיטליה. רציתי לדעת מה התנאים הדרושים לקבלה מבחינת ממוצע בגרויות (בערך...) או שמספיק תעודת בגרות מלאה בלבד? ומהו ציון הפסיכומטרי (כי הציון בארץ הציון שנדרש גבוה בגלל התחרות הקשה פחות בגלל הדרישה של המקצוע והייתי רוצה לדעת האם באיטליה זה שונה). באיזה מקצועות אני ידרש להיבחן באיטלקית שקשורים לפסיכולוגיה? והאם הלימודים לפסיכולוגיה הם ישירות מתואר ראשון או שזה כמו בארץ שתחילה עושים תואר ראשון ורק תואר שני מכנה לך את המקצוע. האם קשה להתקבל ללימודי פסיכולוגיה באיטליה לאוניברסיטאות רגילות? ולפרטיות? אה ועד שאלה קטנה..האם הקורסים ללמוד איטלקית הם בארץ או באיטליה? והקורסים למקצועות הנדרשים לאותו מקצוע? תודה רבה רבה..וסליחה על המגילה =]
דותן | 12:51  22/06/09
שלום מאיה, ניתן ללמוד פסיכולוגיה באיטליה במגוון ערים. תנאי הקבלה: 1. תעודת בגרות מלאה (לא משנה ממוצע ציונים), ציון פסיכומטרי (לא משנה ציון). 2. מבחן כניסה בשפה איטלקית בע"פ ובכתב. אוניברסיטאות מומלצות: פאדובה, בולוניה, פירנצה, מילנו, רומא לה-ספיינצה, פארמה, טורינו. הסבר קצר לגבי לימודי פסיכולוגיה: 1. כדי לעבוד בתחום בישראל יש צורך בתואר שני. 2. הקבלה לתואר שני פסיכולוגיה בישראל קשה ומורכבת (היצע וביקוש). 3. סטודנט שיסיים תואר ראשון בפסיכולוגיה באיטליה או בכל מקום אחר בעולם, עלול להיתקל בהרבה מאוד קשיים להיכנס לתואר שני בישראל. 4. כנ"ל הפוך, קרי, במידה וסטודנט בישראל מסיים תואר ראשון כלשהו למעט פסיכולוגיה הוא יתקל בקשיים רבים להיכנס לתואר שני בפסיכולוגיה באיטליה (אם בכלל). לאחר שאספתי מידע רב לאורך השנים ועל בסיס סטודנטים שסיימו תואר ראשון ותואר שני פסיכולוגיה באיטליה וכבר עובדים בתחום בישראל ההמלצה האישית שלי היא. במידה והסטודנט לא מעוניין או לא יכול ללמוד פסיכולוגיה בישראל מכל סיבה שהיא. כדאי לצאת ללימודי פסיכולוגיה באיטליה לתואר ראשון קלאסי בפסיכולוגיה ואח"כ להמשיך לתואר שני באותה אוניברסיטה באותה פקולטה בדיוק. מדובר במסלול ממש לא קל, יש לדעת את השפה האיטלקית ברמה גבוהה. צריך לזכור כי האוניברסיטאות שציינתי למעלה הן בעלות שם עולמי במגוון רחב של תחומים וכמובן גם בתחום הפסיכולוגיה. מקווה שעזרתי. בבקשה. דותן.
דותן | 13:00  22/06/09
הי מאיה, שכחתי להוסיף לך פרטים לשאלות נוספות: 03-5354449 dotan@campus-studies.co.il בבקשה. דותן.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור