פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שרון | 02:37  26/07/08
שלום רציתי בבקשה להיתייעץ לגבי לימודי רפואה במולדובה ,מה רמת הלימודים,העם הרבה ישראלים בוחרים לילמוד שם.עשיתי חיפוש מקיף לגבי הנושא הנל אך לא הצלחתי לימצא מקור מהימן ואובייקטיבי לשאלה האם כדאי לילמוד שם ואם לומדים שם האם הלימודים מוכרים בארץ.
רננה קרן | 10:35  28/07/08
שלום שרון, לאוניברסיטה במולדובה יש נציגות בארץ http://www.glimudim.co.il/globaleducation/institute.asp?countryId=18&facId=12&degId=3&instId=173 את יכולה לבקש מהם פרטי קשר של סטודנטים שלומדים באוניברסיטה.
אבי | 23:46  03/08/08
על מנת לברר יותר כדי שתצרי קשר אם הנציגות שם בחורה בשם אורךי תענה לך על כול השאלות אני כבר נרשמתי ומתכוון לנסוע השנה וממשה אני יודע לאחר הרבה מאוג בירורים אם מקורות מהימנים התואר מוכר בארץ שנית סטודנטים שסימו את לימודהים וחזרו השנה כולם עברו בהצלחה את הבחינות של משרד הבריאות ושלישית הלימודים שם הם מאוד אינטנסיבים והדישות הם גבוהות במיוחד כאשר את השיעור מעביר מרצה לקבוצה של לא יותר מ-15 אנשים והוא בוחן במהלכו את כול הנוכחים על ידי שאלות מזדמנות יותר מפעם אחד.בנןסף יש מעונות רק בשביל הישראלים כך שזה כבר נותן הרגשה של בית. לסיום אני ממליץ בחום על האוניברסיטה אבל את תעשי את החושבים שלך ואני ממליץ לך בעצמך ללכת ולבדוק גם אופציות אחרות בהצלחה בהמשך הדרך
הטלפון של החברה הוא 03-7510909
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור