פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
סטודנט-מתעניין | 19:33  08/03/08
אם יש לי תואר ראשון מהארץ בממוצע 80 זה מספיק לי כדי להתקבל לתואר שני בכלכה אם התמחות במימון בבוסטון(אם את מכירה) ובכלל מה שכר הלימוד בארה"ב באוניברסיטאות ציבוריות ובפרטיות?
רננה קרן | 11:06  16/03/08
שלום, הקבלה לתואר שני מורכבת מכמה פרמטרים – ציון בתואר הראשון מבחן TOEFL , מבחן GRE/ GMAT , המלצות וקו"ח. בעיקרון ציון 80 יכול להספיק לקבלה בהנחה ששאר הפרמטרים עומדים בדרישות. שכר הלימוד נע בין כ 10,000 דולר באוניברסיטאות הציבוריות ל 40,000 דולר ומעלה בפרטיות
שלום בן ציון | 13:12  16/03/08
שלום, בנוגע לבקשתך לקבלת עזרה ונתונים כלליים תני לי להציע לך את הכנסים האינפורמטיביים של בית הספר האמריקאי בר"ג בנושא לימודים בחו"ל. מעבר לעובדה שהם מתמחים שם בלימודים בחו"ל במדינות דוברות אנגלית, יש להם גם אפליקיישן סנטר שעוזר להגיש את כל המסמכים הדרושים לגוף האקדמאי שבחרת. כשאני הלכתי לכנס חשבתי על אחת מהאוניברסיטאות יוקרה ולא היה באפשרותי לשלם את הסכומים האסטרונומיים שננקבו. הם מאד עזרו לי בכך שהציעו לי אלטרנטיבות זולות יותר ולא פחות שוות.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור