פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום ידידיי, כבר דיי הרבה זמן שאני עוקב אחר הפורום והחלטתי שהגיע הזמן לקחת חלק פעיל בו. אני בן 23, בעל אזרחות הולנדית, כבר זמן מה שאני חושב על לימודים בברלין,גרמניה, הכיוון הוא לימודי מנהל עסקים בין-לאומי (הנלמד באנגלית) אני טס לברלין בסוף פברואר על מנת לבדוק מספר אופציות לאוניברסיטאות ולהכיר מעט את העיר (ששמעתי שהיא מדהימה). אשמח אם הברלינאים שביניכם (או בכלל כל הלומדים בגרמניה) יתנו לי קצת מידע רלוונטי בנוגע ללימודים. הבנתי ששכר הלימוד באוניברסיטאות הינו נמוך במספר האוניברסיטאות ולא עולה על כ 300 יורו לסמסטר..? מה תהליך ההרשמה לאוניברסיטה..? מכיוון שאהיה שם בקרוב אני מעוניין להגיע עם כל הניירת המתאימה,מה עליי להביא עמי? הבנתי שחובה לעבור קורס בגרמנית לפני הלימודים..האם ניתן לעשות את הקורס במסגרת האוניברסיטה, לפני תחילת הלימודים..? כל שבב מידע יעזור.. שיהיה לכולנו שבוע נפלא אלון
רננה קרן | 11:46  31/01/08
שלום אלון, שכר הלימוד באוניברסיטאות בגרמניה הוא כ 500 יורו לסימסטר. מה שאתה מריך להציג בעת ההרשמה זה תעודת בגרות ( מתורגמת לגרמנית) ומבחן טופל ( שבודק את רמת האנגלית שלך) אתה יכול גם להתייעץ עם ד"ר גונטר בק במייל gbeck@univ.haifa.ac.il שנותן מידע לסטודנטים שמעוניינים ללמוד בגרמניה ( הייעוץ באנגלית)
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור