פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
רננה שלום. אני מעוניינת ללמוד ב- 2009 וטרינריה באוטרכט בהולנד, כרגע אני משפרת בגרויות ומבררת לגבי לימודים ומוסדות שונים, אני יודעת שיש מכסות מוגבלות לישראלים אך אני אזרחית הולנדית השאלה שלי האם יש גם לימודים באנגלית (ההולנדית שלי גרועה...)? ואני לא מצליחה לתפוס מישהו באוניברסיטה כדי לברר תנאי קבלה ושכר לימוד... האם תוכלי לעזור לי בזה??? אני רוצה לדעת את תנאי הקבלה כדי להשלים ולשפר כבר מעכשיו. תודה רבה, קרן.
רננה קרן | 14:59  30/12/07
שלום קרן, לימודי הוטרינריה הם בהולנדית בלבד. יש לך כאן פרוט של תנאי הקבלה באוניברסיטת אוטרכט http://www.uu.nl/uupublish/homeenglish/tussenpaginassce/prospectivebache/tussenpaginapros/admissions/tussenpaginaadmi/limitedenrolment/42653main.html לא קל להתקבלכי הסינון הראשוני מתבצע באמצעות הגרלה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור