פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
שלום, התקבלתי ללימודי תואר שני בגרמניה, וכתנאי סופי לקבלה, אני צריכה ללמוד גרמנית : One of the following test results for German is needed: - either Test DaF (e.g. from a Goethe Institut) with scores from TDN3-TDN4 - a score of at least B2 according to the CEFR (Common European Framework of Reference for Languages) - or a DSH-1 score if you have taken a German test at a German universit אני אמורה להתחיל ללמוד באוקטובר 2015 (קבלה אוטומטית, נרשמתי השנה אך לא הסתדר לי ללמוד גרמנית לפני, ובאוניברסיטה הציעו לי ללמוד גרמנית השנה, ושביוני הבא אין צורך שארשם שוב, הם פשוט יוציאו לי מכתב קבלה חדש). רק אציין, שהתואר עצמו הוא באנגלית. אני מעוניינת ללמוד בגרמניה (נראה לי עדיף), ולהבחן שם. ניסיתי לחפש בעצמי, אבל אני די מבולבלת. האם מישהו יכול להמליץ לי על מקומות בהם אוכל ללמוד גרמנית ולהבחן במבחן שמתאים לתנאי הקבלה באוניברסיטה? בעיקר ברלין ובקלן, אך אפשר גם הצעות למקומות אחרים.
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 14:36  03/08/14
שלום נטלי אני חושב שדיברנו כבר או התכתבנו בכל מקרה אני יכול להציע לך קורסי גרמנית של 10 חודשים מרמת 0 של ידיעת השפה עד לרמה המבוקשת על ידי האוניברסיטה. המייל שלי info@educenter.co.il - דוד, מנהל הפורום כאן
סגור