פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
היי אני נשוי לאזרחית גרמניה ואנחנו עוברים לברלין מת"א. אני מעוניין בלימודים לתואר ראשון במנהל עסקים, כלכלה או תואר בכל דבר אחר פשוט . רק חשוב לי שזה יהיה באנגלית ושיהיה במחיר זול ֿ יש משהו כזה בברלין ??
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 19:27  01/04/13
רותם יקר אתה עובר לגור בגרמניה, אני ממליץ לך להתרגל לרעיון שבגרמניה הכל בגרמנית, כולל האוניברסיטאות. אתה מבקש ללמוד משהו פשוט באנגלית ובזול... שניים מתוך שלושת הפרמטרים אינם קיימים לתואר ראשון בגרמניה בו זמנית, באנגלית לא תמצא לך לימודים בזול. מה שכן, תלמד גרמנית (בזה אני יכול לעזור לך) תמצא תחום ואוניברסיטה שמתאים לך (גם בזה אני יכול לעזור לך) ואני מבטיח לך שהחיים שלך יהיו הרבה יותר פשוטים והרבה יותר זולים בו זמנית. כל שאלה נוספת, אשמח לעזור דוד
אני לא יודעת לגבי מנהל עסקים באופן ספציפי, אבל! בהחלט יש תוכניות באנגלית ואני אפילו מצאתי תוכניות שעולות ממש כמו שעולה ללמוד בגרמנית... חינם חוץ מדמי רישום או משהו כזה סימסטריאלים. פשוט תחפש טוב. אני ממליצה להיכנס לאתר של ה DAAD ולחפש דרך שם תוכנית לימודים. בהצלחה!!!
סגור