פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
שלום לך. אני מעוניין לעשות דוקטורט בפילוסופיה בגרמניה (או אוסטריה). יש לי דרכון פולני. גרמנית ברמה B1-B2 ואנגלית טובה מאוד. (הבנתי שניתן לעשות באנגלית אז אין בעיה). ויש לי שתי שאלות ברשותך: 1. בשבוע שעבר אושר לי להגיש את עבודת התיזה (לסיום תואר שני) באופן סופי. מלאכתי הסתיימה לחלוטין, אך כרגע עלי לחכות כשלושה חודשים עד שהמנחה ובודק חיצוני יקבעו את הציון שלי. הבנתי שאצטרך לתרגם את התיזה לאנגלית ולשלוח אותה למנחים/אוניברסיטאות. השאלה היא האם אני יכול כבר לקחת אותה כבר עכשיו לתרגום, לאחר שהוגשה ואושרה באופן סופי, או שעלי לחכות כשלושה חודשים עד שיקבע הציון הסופי ורק אז כדאי לתרגם. (אני רוצה לעשות הכל כמה שיותר מהר ולכן אני שואל). 2. כאמור יש ברשותי דרכון אירופאי (פולני) וכמובן גם אזרחות ישראלית. אני מעוניין לקבל מלגה ללימודי בגרמניה שכוללת גם מגורים/מעונות, אם זה אפשרי. מי רשאי לקבל מילגה ? מי נותן את המילגה ? ואיך משיגים אותה ? תודה
מנהל פורום לימודים בגרמניה | 10:51  05/02/13
אם תוכן העבודה לא תשתנה, אתה יכול לקחת אותה לתרגום.
סגור