פורום לימודים בגרמניה

בהנהלת: דוד שרייבר  |  מסר למנהל/ת הפורום
מטרת הפורום לתת מידע למתעניינים בלימודים בגרמניה - לימודי גרמנית בארץ ובגרמניה, לימודים אקדמאים ולימודי תעודה בכל תחומי הלימוד ובכל האוניברסיטאות.
 
דוד שרייבר

מנהל את חברת Educenter העוסקת בייעוץ ללימודים בגרמניה בניהול קורסי גרמנית ובסיוע לסטודנטים ישראלים בכל ההיבטים הקשורים למעבר לגרמניה.

 
שלום לכולם. אני סטודנט להנדסת חומרים באוניברסיטה בארץ, ובתחילה חשבתי בכיוון של תואר שני בגרמניה. לאחרונה אני מנסה לברר (ללא הצלחה מרובה עד כה...) לגבי האופציה של לעשות כבר את התואר הראשון בגרמניה, ויש לי מספר שאלות. כמו כן יש לציין שאני מחזיק בדרכון גרמני. 1) איפה מומלץ ללמוד מקצועות ההנדסה בגרמניה? שמעתי על אוניברסיטת אאכן, לא מעבר. 2) האם אפשרי ללמוד שנה-שנתיים בארץ, ולעשות מעבר באמצע התואר להשלמתו בגרמניה? 3) מה נותן לי הדרכון הגרמני מבחינת זכויות כסטודנט בגרמניה? מבחינה כלכלית? 4) הבנתי שכאזרח גרמני אני זכאי לקורס שפה (מעיין "אולפן") בגרמניה במימון ממשלתי. האם הקורס הנ"ל מספיק לרמה הדרושה באוניברסיטה? 5) לגבי הזכויות - האם בת-זוג של אזרח גרמני, אשר לה אין אזרחות, זכאית לאותן זכויות? 6) האם האוניברסיטאות בגרמניה מכירות בלימודי התואר הראשון באוניברסיטאות בארץ? 7) האם ניתן להשתלב בשוק העבודה הגרמני עם תואר מהנדס מישראל? תודה
מישהו עם ניסיון | 19:03  03/03/12
אם אתה בתואר הראשון, תסיים אותו בארץ קודם. להפסיק אותו ללמוד את השפה הגרמנית ואז להמשיך זה לא רעיון טוב.
סגור