פורום ייעוץ פיננסי-לקריאה בלבד

בהנהלת: אופיר שלו  |  מסר למנהל/ת הפורום
מנהל הפורום: אופיר שלו, סמנכ"ל כלל מימון אשראי צרכני בע"מ. הפורום ייתן מענה והדרכה בתחום הפיננסי, לסטודנט העתידי ולסטודנט העכשווי: הלוואות ללימודים, מימון שכר דירה, מימון בעזרה למחייה במהלך הלימודים. הכדאיות של הלוואות למימון הלימודים, מהו ליסינג אקדמי?, ריביות, החזרים, הבדל בין הלוואה מהבנק לעומת גוף מימון חוץ בנקאי כל זאת ועוד בפורום לייעוץ פיננסי.
 
אופיר שלו

 
מיכל | 11:53  21/08/11
שלום אני מתחילה ללמוד השנה תרפיה באמנות. זקוקה לעזרה כספית ולכן מחפשת מלגה. לצערי נראה שאינני נופלת באף קטגוריה שמזכה במילגה.. אני בת 36 והלימודים עדיין לא קיבלו אישור לתואר שני, אלא לימודי המשך. מה אפשר לעשות?? בנוסף, האם עדיף לקחת הלוואה מהבנק או לשלם ב- 8 תשלומים, כפי שהמוסד מציע ולנסות לעמוד בנטל. מדובר בשכר לימוד של 20000 ש"ח לשנה X שלוש שנים.
אופיר שלו | 12:43  21/08/11
מומלץ לפנות לדקנאט הסטודנטים ולבחון עימו, באם יש פתרונות מסויימים/ סיוע חלקי לסטודנטים במצבך. לגבי ההסדר תשלומים של המוסד, נראה כי הוא עשוי מאד להעמיס עלייך כלכלית, בוודאי שלאורך הזמן ובשנות הלימוד הבאות. באם כבר החלטת על הלוואה, מומלץ לפרוס אותה לטווח ארוך, שיאפשר לעמוד בהחזרים הכספיים הנדרשים גם של השנים הבאות, דהיינו פריסה מתאימה לבסיס ההוצאות וההכנסות המתוכנן. בהצלחה
סגור